20170422

MIN DAG, SÅ BRA..


Vilken härlig Lördag det varit idag, trots tidig uppstigning. Nya erfarenheter, god mat, lite jobb och ett par fynd, ja dagen har varit full av trevliga saker, och inte minst så har solen också varit framme idag. :-)

Ja här började vi med tidig uppgång, jag hade ju bokat yoga ner i Åhus på seaside för första gången, yoga i 37gr värme, i hela 75min.....sjukt jobbigt kan jag säga. :-) Sen efter det hade jag en inbokad föreläsning i deras regi som handlade om vår kropp o hälsa, verkligen givande. :-)

Mycket matnyttigt på en och samma förmiddag. :-)


Sen blev det lunchdate med sambon på drt nya stället i Åhus, Åhus Finest....så gott, och vilket mysigt ställe. :-)


Eftermiddagen har sen ägnats till lite jobb, lite längre promenad med lilla Liza i solskenet, och slutligen ett ärende på stan, som även resulterade i två tröjfynd på Gina. :-)

Bra dag alltså! :-)




4 kommentarer:

  1. En perfekt lördag låter det som :). Yoga i 75 min...wow!

    SvaraRadera
  2. Låter som en mycket bra dag.
    Ha nu en skön söndag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vår söndag började bra, men slutade i massa oväntat. En tvättmaskin som gick sönder och ny fick införskaffas omgående. :-)Så ngn trädgårdsdag som vi tänkte blev inte av. :-) Kramiz o hoppas ni fick bättre dag/Laila

      Radera
  3. Men åh så härligt allt låter jag hade gärna tagit hela konceptet på den dan!

    Kram Jenny

    SvaraRadera